Monday 16 April 2018

                       MAJLIS HARI JADI AYAH SAYA YANG KE 50.


Pada :31-03-2018
Tempat :Hotel Aroma Di Raja Uda
Masa : 7.30 - 11.00

Saya dan keluarga saya telah membuat rancangan tanpa pengetahuan ayah saya iaitu hendak melakukan hari jadi ayah saya yang ke 50.Kami telah mengagihkan tugas kami iaitu dengan menempah makanan,hadiah,decoration dan pakaian yang bersesuaian.Kami juga telah berbincang bersetuju unutk menghulurkan seorang sebanyak Rm 1000.00,duit ini adalah untuk membayar makanan dan tempahan hotel untuk hari jadi ayah saya.Kmi engan jayanya telah melakukan hari jadi
Ayah saya dengan lancarnya.Ramai ahli keluarga saya telah menghadiri hari jadi ayah saya ini.Ayah saya tidak tahu yang kami ingin melakukan hari jadinya,kakak saya serta mak saya telah membawa ayah saya ke hotel.Saya,abang dan adik saya telah menyediakan barang barang dan hadiah untuk diberikan untuk ayah saya,ayah saya berkejut dengan sambutan yang kami buatkan untuk ayah saya ini.Kami telah memangil rakan rakan ayah saya yang belajar semasa di sekolah rendah dan menengahnya.Ayah saya amat gembira dan kami telah menangkap gambar untuk dibuat kenangan.

No comments:

Post a Comment